15 Temmuz 2014 Salı

UÇUŞ 7500 İZLE

Filme herkes gibi ben de birkaç  eleştirel  öneri de bulunacağım ve ilki filmin süresi ile ilgili olacak. Yani  süresi ile ilgili olur sanırım sadece eleştirim. Başka farklı bir eleştiri noktası göremedim bu yüzden de filme başarılı bir film diyebilirim. Uçuş 7500 İzle Film süre bakımından dehşet can sıkıcı uzunlukta değil elbette ama şöyle de bir durum var en azından bir yarım saat daha kısa sürse daha verimli olabilirdi diye de düşünüyorum.

 Ha süreyi eleştirdim diye sıkıntıdan patladığımı düşünenler olmasın çok mu sıkıldım öyle aşırı bir bunalma sıkılma durumum da olmadı da hani zirvede bırakmak diye bir tabir kullanırız ya biraz daha kısa sürse erken bitse idi sanki zirvede bırakılırdı diye düşündüm. Tek eleştirim bu noktada oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder